czwartek, 26 grudnia 2013

Panterka

Kolejna sukienka z dzianiny. Tym razem korzystałam z wykroju 6612 firmy McCall's :


Jest to dość uniwersalny wykrój na tunikę/sukienkę, z kilkoma wariantami wykończenia dekoltu oraz różnymi długościami rękawów. Pytanie (oczywiście retoryczne), dlaczego Burda nie publikuje takich bazowych wykrojów. Od wielu miesięcy nie kupiłam żadnego numeru Burdy, ponieważ nie interesują mnie wykroje na sukienkę z dwóch zszytych ze sobą prostokątów. Uważam, ze najlepsze wykroje publikowane były w latach 2000-2009, i cieszę się, że mam sporą kolekcję czasopism z tego okresu. Na szczęście dzięki internetowi mam teraz dostęp do wykrojów firm amerykańskich (np. poprzez stronę www.sewingpatterns.com), między innymi McCall's.


Sukienka uszyta jest z dzianiny wiskozowej zakupionej w Bławatku (kolejny udany zakup w tym sklepie). Do wykroju wprowadziłam kilka drobnych poprawek. Skróciłam sukienkę o 2,5 cm na wysokości talii. Dodałam zaszewki z tyłu i skróciłam golf o 20 cm (po złożeniu jest krótszy o 10 cm).


Sukienka jest rewelacyjna. To mój ulubiony strój tej zimy. Z pewnością jeszcze nie raz wykorzystam ten wykrój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz