poniedziałek, 30 grudnia 2013

Podsumowanie roku 2013






















W tym roku uszyłam 18 sztuk różnych ubrań. Część dla siebie (11), a resztę dla innych.

Sukienki (6):
Sukienka w kolorze bakłażana
Sukienka Vogue 1250
Czerwona sukienka z dżerseju punto
Sukienka z dzianiny wełnianej
Sukienka w panterkę
Sukienka dżinsowa

Bluzki (3):
Top jedwabny
Top lniany
Top z wiskozy


Spodnie (1):
Lniane spodnie

Spódnice (1):
Spódnica ołówkowa


Dla dzieci (2):
Sukienka sztruksowa
Sukienka dla Ani


Dla innych (5):
Sukienka z Papavero
Sukienka w panterkę
Sukienka z dzianiny
Spódnica granatowa
Spódnica czarna

UFO (unfinished objects)
sukienka z jedwabiu wg Vogue 8409
sukienka w stylu lat 50 wg Burdy

Top 3
1. Sukienka w panterkę. To mój ulubiony strój tej zimy. 
2. Sukienka w kolorze bakłażana - noszona jest równie często
3. Sukienka, która uszyłam dla mojej siostry na podstawie wykroju z Papavero


Moje plany na 2013r i ich realizacja:
1. Nauczyć się szyć z dzianiny - zrealizowane :) To krok milowy w moim rozwoju krawieckim. Teraz mogę już szyć praktycznie wszystko
2. Bluzki - uszyłam tylko 3 letnie topy
3. Spodnie- tu wyszło najsłabiej, bo tylko 1 model 


Plany na 2014r.
1. Skompletować garderobę casual
2. Topy i bluzki koszulowe
3. RTW fast

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz