niedziela, 30 grudnia 2012

Kostium Dzwoneczka

Dzwoneczek (Tinkerbell) to bohaterka bajki Disneya o wróżkach. Gdy zobaczyłam, że amerykańska firma Simplicity wydała wykrój z kostiumami wróżek, pomyślałam, że taki strój będzie doskonałym prezentem dla mojej chrześniaczki Ani.


Jak pomyślałam, tak zrobiłam. Na kostium kupiłam satynę w dwóch odcieniach zieleni, jasnozielony szyfon oraz tiul na halkę.
Szycie nie było zbyt skomplikowane, ale dosyć pracochłonne. Sama spódnica składa się z trzech oddzielnych warstw, każda szyta jest oddzielnie. Na szczęście amerykańskie wykroje mają bardzo dokładne instrukcje, gdzie cały proces szycia jest  krok po kroku jest opisany i zilustrowany. 




W pakiecie był również wykrój na skrzydła, ale nie miałam dość odwagi, aby uszyć je samodzielnie. Dlatego kupiłam gotowe na Allegro, myślę, ze doskonale pasują.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz