niedziela, 30 grudnia 2012

Podsumowanie roku 2012

Podsumowanie ściśle związane z szyciem. Bloga założyłam dopiero pod koniec roku, nie miałam więc okazji przedstawić wszystkich moich prac.
Oto i one:

Spódnice:
1. Krótka spódnica z szarej wełny w delikatny prążek. Biurowa klasyka, ale żeby nie była taka nudna, dodałam jasno fioletową podszewkę, w podobnym odcieniu jak prążki na tkaninie. Wykrój z jakiejś Burdy.


2. Biała lniana spódnica ołówkowa z małymi zakładkami. Tkanina była dość przejrzysta, więc dodałam podszewkę bawełniano-jedwabną (cudo, kupione na e-bayu). Wykrój Simplicity 2451


3. Spódnica układana w fałdy z bawełny w groszki. Wzór na tkaninie układał wzdłuż brzegów i konieczne było krojenie z szerokości. Niestety, posłuchałam rady sprzedawczyni w sklepie i kupiłam za mało tkaniny. Musiałam zatem zmniejszyć liczbę i głębokość zakładek, i dlatego spódnica nie podoba mi się.


4. Spódnica z podwyższona talią, z małymi zakładkami z cienkiej wełny w prążek. Wykrój Burda 08-2009-110. Bardzo udany model


5. Czarna ołówkowa spódnica z wełnianej żorżety. Wykrój Burda 08-2012-111



Sukienki:
6. Dopasowana sukienka z wzorzystego materiału (jakaś mieszanka z dużą zawartością poliestru). Wykrój Vogue 8409 Fason bardzo fajny, niestety na za wąskie rękawy (lub plecy), przez co jest niezbyt wygodna w noszeniu. Wykrój ma jedna duży potencjał i niewykluczone, że jeszcze kiedyś go wykorzystam do uszycia sukienki bez rękawów.


7. Wrzosowa sukienka. Szczegóły tutaj

Bluzki
8. Top z kwiecistego batystu, wykrój New Look. Zdjęcia nie będzie, ponieważ top wyszedł za duży i znalazł nową właścicielkę.
9. Top z baskinką z granatowej jedwabnej krepy. To było moje pierwsze doświadczenie z szyciem jedwabiu. Zanim skroiłam tkaninę, najpierw uszyłam na próbę bluzkę z taniej bawełny, aby przetestować wykrój. Wykrój New Look 6130


Żakiety
10. Właściwie jeden, żakiet w stylu Chanel

 

Dla dzieci
11. Spodnie dla Ani, uszyte z bawełny w kolorze ciemnozielonym, z aplikacjami. Wykrój Burda


12. Sukienka dla Oli, z czerwonej bawełny. Wykrój New Look 6016


13. Kostium karnawałowy dla Ani, opisany tutaj



Inne
14. Kapelusz dla mojej siostry
15. Torba na zakupy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz